Translate

måndag 19 januari 2015

Mitt bröllopstal till Alessa och Adrian 12-12-12

Alessa, Adrian ..
I många år har ni hållit hårt i varandra, både i medvind och i storm.
Jag är fascinerad, glad och stolt för eran skull.
Ja vill lite fort berätta om mina första minnen av dessa fina individer.
Jag och Alessa gick båda på Västerskolan, men i olika klasser.
Alessas syskondotter Julia presenterade oss för varandra, och sen den dagen har vi varit oskiljaktiga.
Livet har inte allid varit lätt, och du (titta på Adrian), Adrian, kom verkligen in i Alessas liv vid exakt
rätt tillfälle.
Allra första gången jag skulle träffa Adrian var jag så väldigt nervös, men närjag väl fick syn på
honom sprang jag fram och kastade mig i hans famn med tårar i ögonen.
"Tack, tack, tack för allt du gjort för min allra finaste vän", sa jag och såg den något chockade Adrian
i ögonen.
Men jag tror att han blev glad.
Redan då såg jag att deras framtid var sammanflätad föralltid.
Jag ser fram mot att vara en del av ert något förändrade liv i både en nära och en avlägsen
framtid.
Jag älskar er vansinnigt mycket!!
Skål för kärleken i detta rum!
12-12-12

Heather Linn Berger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar